Mi kerüljön a céges tudástárba?

A céges tudástár lényegében egy olyan webes felület, ahova különféle fontos dokumentációk kerülnek feltöltésre. Milyen dokumentációk ezek? Miben nyújtanak segítséget? Mutatjuk a válaszokat!

Tudástár – a megfelelő információ átadása a megfelelő pillanatban

A céges tudástárba vagy tudásbázisba olyan dokumentációk kerülnek feltöltésre, amelyek információkat tartalmaznak a vállalat által kínált termékekhez és szolgáltatásokhoz. Ennek köszönhetően minden fontos információt megtalálnak egy helyen a megrendelők és a vásárlók. Továbbá csökken általa az ügyfélszolgálatos kollégák leterheltsége. Milyen dokumentumok kerülnek a céges tudástárba? Például műszaki dokumentációk, beállítási segédletek és útmutatók a vásárlók számára. Továbbá itt kaphatnak helyet az általános szerződési feltételek és az adatkezelési tájékoztatók. A céges tudástárnak köszönhetően a megfelelő információk a megfelelő pillanatban adhatóak át a vásárlók és a megbízók számára.

Érdemes bérelhető tudásbázis szolgáltatást igénybe venni

Az említetteken kívül a tudástárban érdemes elhelyezni a GYIK-et, vagyis a gyakran ismételt kérdéseket is. Ebben a dokumentumban találhatóak meg azok a kérdések, amelyeket a leggyakrabban tettek fel a vásárlók, illetve a megbízók. Természetesen a kérdésekre adott válaszokat is tartalmazza a dokumentum. További előnye, hogy a feltöltést követően hivatkozni is lehet erre az oldalra a prezentációk során, illetve e-mailben és cikkekben egyaránt. A CMS- vagy Wiki-alapú tudásbázis oldalak helyett érdemes bérelhető platformszolgáltatást igénybe venni, amely nem igényel telepítést, plugin letöltést és frissítést, így lényegében azonnal használható. Továbbá webtárhelyet sem kell bérelni, és műszaki ismeretekkel sem kell rendelkezni a használatához. A bérelhető tudásbázis szolgáltatások nagymértékben megkönnyítik a vállalkozók életét. A https://mav-it.hu/lix linken elérhető bérelhető tudástár szolgáltatás a bérelhető tudásbázisok minden előnyével rendelkezik.

Cikk: Szponzorált tartalom!